2014. szeptember 2., kedd

Szellemalak az árnyékban

(DW kihivás - 2. történet)


Ne nézz ki az ablakon!
Valaki jár az udvaron.
Csillag a tekintete,
ha belenézel, elveszejt vele.

Ne nézz ki az ablakon!
Várd meg amíg eloson.
Holddal kél és vándorol,
mi neked lesz, neki volt.

Ne nézz ki az ablakon!
Várd meg, míg az álom körbefon!
Élet-láncát zörgeti
így csábít. Ne higgy neki!

Ne nézz ki az ablakon!
Nem jóbarát s nem rokon.
Vérkék köpenybe rejtezik
mint a félelem, úgy létezik.

Morgen ezúttal a címet adta meg, és nekem nagyon tetszett. Először arra gondoltam, hogy összehozok valami a Doktor Kilencessé váló regenerálódása témában, de az iratpakoláskor született egy vers, amihez illet a cím, passzol a Doktor sötét oldalához, meg úgyis régen hoztam már verset. Fanverset meg pláne.
Igen, megmondtam, hogy a Doktor átveszi az uralmat a blogon, és ez még csak rosszabb lesz. És nem bánom! Muhahahaha!

6 megjegyzés:

  1. Na, hát én nem értek a versekhez, de úristen ez fantasztikus *-*
    Örülök, hogy tetszett a cím, nekem is tetszik a tiéd, alkalomadtán be is fejezem a kihívást...
    Az utolsó versszak a kedvencem, meg ez a visszatérő sor, a ne nézz ki az ablakon, hú nagyon jó az egész és úgy irigyellek, hogy tudsz verset írni x.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy olyan sejtésem, hogy a versek jobban értenek hozzám, mint én hozzájuk, de persze elégedetten dorombolok, hogy lenyűgöztelek.
      Ugyan az ismétlődő hümmögéses ritmus izé lemaradt a sorok közül, mert nem tudtam betükbe önteni a hangokat, viszont a refrén, akkor is hogyha egy sor, nem maradhatott ki belőle.
      Irigylésed jól esik, bár felesleges :)
      A kihivást meg befejezed mikor tudod, ne aggódj ezen!

      Törlés
  2. ez a DWtől elvonatkoztatva (mert kérlek ne karózz meg, én úgy voltam, sajnálomsajnálom) is csodálatos. asszem, második helyezett a Kedvenc Reyklani Vesrek listámon. imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem karózlak meg, eredetileg nem is annak szántam, csak rájöttem, hogyha ez most így van, akkor kössük össze a kellemest a hasznossal. Úgyhogy még sajnálni se sajnáld, légyszives. Főleg mikor képes vagy ilyeneket mondani nekem,. Hát rögvest körberepkedem a Földet

      Törlés
  3. Tényleg nem vagyok benne a fandomban, de ez a vers! EZ A VERS!
    Tulajdonképpen a versekhez sem értek, de ez most nagyon megragadott. Valami elképesztően jól sikerült, és csak pislogni tudok utána, újra és újra lvégigolvasom, és nem tudom megunni.
    "Nem jóbarát s nem rokon.
    Vérkék köpenybe rejtezik
    mint a félelem, úgy létezik."
    Ez a rész! *-* Ezt a részt külön szeretném megköszönni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam dúl a DW, ez így lesz még egy darabig. Sorrynotsorry.
      Tulajdonképpen szerintem ez a versek lényege: hogy megmarad benned és nem is tudod pontosan miért, és nem is kell elemezni, csak hagyni, hogy ott lüktessenek benned a szavak.
      Különlegesen szivesen örülök, hogy tetszett. Úgy látszik favorit versszak lett úgy nagy átlagba.
      Nem bánom, mert a verseimre én is büszke vagyok.
      Meg hát persze rád is, te tündérbogár. "átölelget"

      Törlés